Poniżej przedstawiamy nasze przykładowe realizacje

Hotel Aurora Spa&Wellness****

Z przyjemnością informujemy, że w sierpniu Hotel Aurora Spa & Wellness w Międzyzdrojach rozpoczął współpracę z naszą firmą. Strefa Spa odpowiedzialna była za wsparcie i pomoc w procesie zmiany oferty hotelowego spa. Pełne doradztwo biznesowe zaowocowało wyborem najwyższej jakości produktów i usług na rynku Beauty. Zorganizowaliśmy pakiet szkoleń dla personelu z zakresu wykonywania specjalistycznych zabiegów oferowanych w hotelowym spa. W ofercie hotelowego Spa znalazła się pełna oferta zabiegowa oraz produktowa naszej marki Dermaceutical. Oferta zabiegów na ciało została oparta na rewolucyjnej marce laboratoryjnych eco-produktów marki Eco Plant.

W ofercie również znalazły się ekskluzywne zabiegi marki Arivine

Zobacz referencje Hotelu Aurora

Hotel Klimek SPA ****

Na podstawie podpisanej umowy z Hotelem Klimek zrealizowaliśmy kompleksową rewitalizacją części spa. Nowe wyposażenie obiektu oraz szereg szkoleń z zakresu jakości obsługi Klienta Spa & Wellness stawia Hotel Klimek w czołówce obiektów w kraju.

Nowe zabiegi w oferowane dla gości uatrakcyjniają pobyty Gości.

Z pełną odpowiedzialnością polecamy Hotel Klimek jako miejscedo wypoczynku indywidualnego jak równiez dla rodzin i grup biznesowych.

Zobacz referencje Hotelu Klimek

AnnVinci Wrocław

Nowo powstały salon kosmetologii estetycznej we Wrocławiu dla którego Strefa SPA była odpowiedzialna i wykonała:

doradztwo i nadzór nad projektem architektonicznym zgodnym z wymogami Sanepidu

pomoc przy pracach aranżacji salonu

opracowanie i wykonanie oferty zabiegowej [ menu ]

wyposażenie gabinetów

pomoc i nadzór nad rekrutacją personelu

szkolenia personelu z zasad obsługi Klienta oraz sprzedaży w salonie

stała współpraca z salonem

Dwór Soplicowo

Z wielkim żalem przyjeliśmy wiadomość o tragicznym pożarze, który kompletnie strawił Dwór Soplicowo.

 Dla klimatycznego i wyjątkowego miejsca, jakim jest Dwór Soplicowo w sercu Puszczy Białowieskiej opracowaliśmy system pracy, dokonaliśmy rekrutacji i przeszkoliliśmy personel. Zorganizowaliśmy miejsce pracy (wyposażenie oraz akcesoria do pracy). Zorganizowaliśmy całkowity system pracy wraz z gospodarką magazynową grafikiem pracy personelu, opracowaniem strony internetowej, oferty zabiegowej i pakietów hotelowych. Opracowanie zasad współpracy z pozostałymi departamentami hotelowymi.

Idylla Beauty & Spa

Dla instytutu Idylla opracowaliśmy filozofię miejsca, pomogliśmy opracować projekt dla potrzeb inwestora oraz wybór wyposażenia gabinetów. Zorganizowaliśmy system pracy, gospodarkę magazynową oraz dokonaliśmy rekrutacji personelu wraz z jego szkoleniem pod względem zasad funkcjonowania i obsługi gości.

Na wybranych markach kosmetycznych opracowaliśmy ofertę zabiegową oraz opracowane zostały pakiety pobytowe dla Gości.

Nasza firma opracowała również logo oraz nazwę Spa. Ściśle współpracowaliśmy a agencją reklamową podczas tworzenia strony internetowej oraz materiałów reklamowych.

Orient Day Spa Kielce

Dla nowo powstałego day spa zostały opracowane zasady funkcjonowania, zakres obowiązków personelu i obsługi klienta z zakresu: obsługi klienta, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, pozyskiwanie istotnych informacji do celów marketingowych, sposób rozmów z klientem oraz techniki sprzedaży produktów i usług, zasad postępowania oraz postawy z klientem trudnym i roszczeniowym. Doradztwo z zakresu organizacji i zakresu oddziaływania poprzez zmysły na klienta. Pomoc z zakresu organizacji strefy recepcji, ekspozycja i obsługa sprzedaży produktów detalicznych oraz usług.

Kotarz Hotel Spa & wellness

Dla hotelu opracowaliśmy zasady i sposób funkcjonowania strefy basenowej wraz z atrakcjami świata saun. Opisy poszczególnych pomieszczeń wraz z opisem zabiegów i atrakcji. System rozliczania i komunikacji z systemem hotelowym. Zasady i system pracy personelu. Został opracowany system korzystania i rozliczania części spa w integracji z komputerowym systemem hotelowym i systemem elektronicznego dozoru. Przygotowaliśmy również zakres działań i obszaru e-marketingowego. Stworzyliśmy koncepcję pakietów obejmujących atrakcje części basenowej oraz instytutu kosmetycznego wraz z atrakcjami regionu.

Hotel Meta Resort & Spa

Dla hotelu opracowaliśmy filozofię winoterapii oraz została stworzono kompleksowo ofertę zabiegową wraz z pakietami dla klienta indywidualnego i konferencyjnego w oparciu o wybrane marki kosmetyczne i urządzenia do wykonywania zabiegow na twarz i ciało.

Dokonaliśmy rekrutacji personelu oraz przygotowaliśmy procedury obsługi Klienta w SPA.

Art Hotel Niebieski Kraków*****

Dla hotelowego Spa opracowaliśmy oraz wdrożyliśmy system jakości pracy i obsługi gości Spa & Wellness. Przeszkolono personel pod względem pozyskiwania i zarządzania informacją. Dla Managmenttu przygotowaliśmy opracowanie zadań i głównych celów mających zwiększyć atrakcyjność oferty oraz ilość Klientów. Przygotowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu zwiększenie atrakcyjności Vanilla Spa poprzez oddziaływanie na zmysły Klienta (aromaterapia, koloroterapia...)

Zobacz referencje Hotelu Niebieski

Home Spa

Dla Home Spa zostały opracowane zasady funkcjonowania, zakres obowiązków personelu i obsługi klienta z zakresu: obsługi klienta, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, pozyskiwanie istotnych informacji do celów marketingowych, sposób rozmów z klientem oraz techniki sprzedaży produktów i usług, zasad postępowania oraz postawy z klientem trudnym i roszczeniowym. Doradztwo z zakresu organizacji i zakresu oddziaływania poprzez zmysły na klienta. Pomoc z zakresu organizacji strefy recepcji, ekspozycja i obsługa sprzedaży produktów detalicznych oraz usług. Stała współpraca z zakresu doradztwa oraz obsługi kampanii reklamowych, budowania PR wewnętrznego i zewnętrznego.

Magia Dotyku Day Spa

Dla Day Spa w Raszynie oraz w Warszawie zostały opracowane zasady funkcjonowania, zakres obowiązków personelu i obsługi klienta z zakresu: obsługi klienta, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, pozyskiwanie istotnych informacji do celów marketingowych, sposób rozmów z klientem oraz techniki sprzedaży produktów i usług, zasad postępowania oraz postawy z klientem trudnym i roszczeniowym. Doradztwo z zakresu organizacji i zakresu oddziaływania poprzez zmysły na klienta. Pomoc z zakresu organizacji strefy recepcji, ekspozycja i obsługa sprzedaży produktów detalicznych oraz usług. Stała współpraca z zakresu doradztwa oraz obsługi kampanii reklamowych, budowania PR wewnętrznego i zewnętrznego.

whitemoon 2010