PoniĹźej przedstawiamy nasze przykĹadowe realizacje
Hotel Aurora Spa&Wellness****
Z przyjemnoĹciÄ
informujemy, Ĺźe w sierpniu Hotel Aurora Spa & Wellness w MiÄdzyzdrojach rozpoczÄ
Ĺ wspĂłĹpracÄ z naszÄ
firmÄ
. Strefa Spa odpowiedzialna byĹa za wsparcie i pomoc w procesie zmiany oferty hotelowego spa. PeĹne doradztwo biznesowe zaowocowaĹo wyborem najwyĹźszej jakoĹci produktĂłw i usĹug na rynku Beauty. ZorganizowaliĹmy pakiet szkoleĹ dla personelu z zakresu wykonywania specjalistycznych zabiegĂłw oferowanych w hotelowym spa. W ofercie hotelowego Spa znalazĹa siÄ peĹna oferta zabiegowa oraz produktowa naszej marki Dermaceutical. Oferta zabiegĂłw na ciaĹo zostaĹa oparta na rewolucyjnej marce laboratoryjnych eco-produktĂłw marki Eco Plant.
W ofercie rĂłwnieĹź znalazĹy siÄ ekskluzywne zabiegi marki Arivine
Hotel Klimek SPA ****
Na podstawie podpisanej umowy z Hotelem Klimek zrealizowaliĹmy kompleksowÄ rewitalizacjÄ czÄĹci spa. Nowe wyposaĹźenie obiektu oraz szereg szkoleĹ z zakresu jakoĹci obsĹugi Klienta Spa & Wellness stawia Hotel Klimek w czoĹĂłwce obiektĂłw w kraju.
Nowe zabiegi w oferowane dla goĹci uatrakcyjniajÄ pobyty GoĹci.
Z peĹnÄ odpowiedzialnoĹciÄ polecamy Hotel Klimek jako miejscedo wypoczynku indywidualnego jak rĂłwniez dla rodzin i grup biznesowych.
AnnVinci WrocĹaw
Nowo powstaĹy salon kosmetologii estetycznej we WrocĹawiu dla ktĂłrego Strefa SPA byĹa odpowiedzialna i wykonaĹa:
doradztwo i nadzĂłr nad projektem architektonicznym zgodnym z wymogami Sanepidu
pomoc przy pracach aranĹźacji salonu
opracowanie i wykonanie oferty zabiegowej [ menu ]
wyposaĹźenie gabinetĂłw
pomoc i nadzĂłr nad rekrutacjÄ personelu
szkolenia personelu z zasad obsĹugi Klienta oraz sprzedaĹźy w salonie
staĹa wspĂłĹpraca z salonem
DwĂłr Soplicowo
Z wielkim Ĺźalem przyjeliĹmy wiadomoĹÄ o tragicznym poĹźarze, ktĂłry kompletnie strawiĹ DwĂłr Soplicowo.
Dla klimatycznego i wyjÄ tkowego miejsca, jakim jest DwĂłr Soplicowo w sercu Puszczy BiaĹowieskiej opracowaliĹmy system pracy, dokonaliĹmy rekrutacji i przeszkoliliĹmy personel. ZorganizowaliĹmy miejsce pracy (wyposaĹźenie oraz akcesoria do pracy). ZorganizowaliĹmy caĹkowity system pracy wraz z gospodarkÄ magazynowÄ grafikiem pracy personelu, opracowaniem strony internetowej, oferty zabiegowej i pakietĂłw hotelowych. Opracowanie zasad wspĂłĹpracy z pozostaĹymi departamentami hotelowymi.
Idylla Beauty & Spa
Dla instytutu Idylla opracowaliĹmy filozofiÄ miejsca, pomogliĹmy opracowaÄ projekt dla potrzeb inwestora oraz wybĂłr wyposaĹźenia gabinetĂłw. ZorganizowaliĹmy system pracy, gospodarkÄ magazynowÄ oraz dokonaliĹmy rekrutacji personelu wraz z jego szkoleniem pod wzglÄdem zasad funkcjonowania i obsĹugi goĹci.
Na wybranych markach kosmetycznych opracowaliĹmy ofertÄ zabiegowÄ oraz opracowane zostaĹy pakiety pobytowe dla GoĹci.
Nasza firma opracowaĹa rĂłwnieĹź logo oraz nazwÄ Spa. ĹciĹle wspĂłĹpracowaliĹmy a agencjÄ reklamowÄ podczas tworzenia strony internetowej oraz materiaĹĂłw reklamowych.
Orient Day Spa Kielce
Dla nowo powstaĹego day spa zostaĹy opracowane zasady funkcjonowania, zakres obowiÄ zkĂłw personelu i obsĹugi klienta z zakresu: obsĹugi klienta, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, pozyskiwanie istotnych informacji do celĂłw marketingowych, sposĂłb rozmĂłw z klientem oraz techniki sprzedaĹźy produktĂłw i usĹug, zasad postÄpowania oraz postawy z klientem trudnym i roszczeniowym. Doradztwo z zakresu organizacji i zakresu oddziaĹywania poprzez zmysĹy na klienta. Pomoc z zakresu organizacji strefy recepcji, ekspozycja i obsĹuga sprzedaĹźy produktĂłw detalicznych oraz usĹug.
Kotarz Hotel Spa & wellness
Dla hotelu opracowaliĹmy zasady i sposĂłb funkcjonowania strefy basenowej wraz z atrakcjami Ĺwiata saun. Opisy poszczegĂłlnych pomieszczeĹ wraz z opisem zabiegĂłw i atrakcji. System rozliczania i komunikacji z systemem hotelowym. Zasady i system pracy personelu. ZostaĹ opracowany system korzystania i rozliczania czÄĹci spa w integracji z komputerowym systemem hotelowym i systemem elektronicznego dozoru. PrzygotowaliĹmy rĂłwnieĹź zakres dziaĹaĹ i obszaru e-marketingowego. StworzyliĹmy koncepcjÄ pakietĂłw obejmujÄ cych atrakcje czÄĹci basenowej oraz instytutu kosmetycznego wraz z atrakcjami regionu.
Hotel Meta Resort & Spa
Dla hotelu opracowaliĹmy filozofiÄ winoterapii oraz zostaĹa stworzono kompleksowo ofertÄ zabiegowÄ wraz z pakietami dla klienta indywidualnego i konferencyjnego w oparciu o wybrane marki kosmetyczne i urzÄ dzenia do wykonywania zabiegow na twarz i ciaĹo.
DokonaliĹmy rekrutacji personelu oraz przygotowaliĹmy procedury obsĹugi Klienta w SPA.
Art Hotel Niebieski KrakĂłw*****
Dla hotelowego Spa opracowaliĹmy oraz wdroĹźyliĹmy system jakoĹci pracy i obsĹugi goĹci Spa & Wellness. Przeszkolono personel pod wzglÄdem pozyskiwania i zarzÄ dzania informacjÄ . Dla Managmenttu przygotowaliĹmy opracowanie zadaĹ i gĹĂłwnych celĂłw majÄ cych zwiÄkszyÄ atrakcyjnoĹÄ oferty oraz iloĹÄ KlientĂłw. PrzygotowaliĹmy szereg inicjatyw majÄ cych na celu zwiÄkszenie atrakcyjnoĹci Vanilla Spa poprzez oddziaĹywanie na zmysĹy Klienta (aromaterapia, koloroterapia...)
Home Spa
Dla Home Spa zostaĹy opracowane zasady funkcjonowania, zakres obowiÄ zkĂłw personelu i obsĹugi klienta z zakresu: obsĹugi klienta, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, pozyskiwanie istotnych informacji do celĂłw marketingowych, sposĂłb rozmĂłw z klientem oraz techniki sprzedaĹźy produktĂłw i usĹug, zasad postÄpowania oraz postawy z klientem trudnym i roszczeniowym. Doradztwo z zakresu organizacji i zakresu oddziaĹywania poprzez zmysĹy na klienta. Pomoc z zakresu organizacji strefy recepcji, ekspozycja i obsĹuga sprzedaĹźy produktĂłw detalicznych oraz usĹug. StaĹa wspĂłĹpraca z zakresu doradztwa oraz obsĹugi kampanii reklamowych, budowania PR wewnÄtrznego i zewnÄtrznego.
Magia Dotyku Day Spa
Dla Day Spa w Raszynie oraz w Warszawie zostaĹy opracowane zasady funkcjonowania, zakres obowiÄ zkĂłw personelu i obsĹugi klienta z zakresu: obsĹugi klienta, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, pozyskiwanie istotnych informacji do celĂłw marketingowych, sposĂłb rozmĂłw z klientem oraz techniki sprzedaĹźy produktĂłw i usĹug, zasad postÄpowania oraz postawy z klientem trudnym i roszczeniowym. Doradztwo z zakresu organizacji i zakresu oddziaĹywania poprzez zmysĹy na klienta. Pomoc z zakresu organizacji strefy recepcji, ekspozycja i obsĹuga sprzedaĹźy produktĂłw detalicznych oraz usĹug. StaĹa wspĂłĹpraca z zakresu doradztwa oraz obsĹugi kampanii reklamowych, budowania PR wewnÄtrznego i zewnÄtrznego.