Audyty w obiektach od lat stanowią ważny element na drodze dojścia do wyjątkowej jakości świadczonych usług oraz jakości obsługi klienta. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu skupiamy się na czynnikach jakie są kluczowe do prawidłowego działania obiektu i wyraźnego zwiększenia jego zyskowności. W ramach tej oferty przygotowaliśmy dla Państwa kilka propozycji:

Audyt jawny - jest rodzajem kontroli której termin jest wcześniej podany do wiadomości wszystkich pracowników Spa. Sprzyja to gruntownej współpracy przeprowadzających audyt specjalistów z pracownikami obiektu.


Mystery client - ta oferta skierowana jest do właścicieli obiektów i managerów, którzy w sposób niejawny chcą przeprowadzić audyt i na jego podstawie, po przedstawieniu raportu po-audytowego wprowadzić nowe standaryzacje. Pracownik - doradca odwiedza obiekt i wskazuje w raporcie kwestie jakie w świetle jego wiedzy i doświadczenia należy poprawić, zmienić lub dodatkowo zaproponować klientowi Spa.


Istnieje także możliwość połączenia tych dwóch rodzajów audytu. wtedy po audycie jawnym jednorazowo lub cyklicznie sprawdzane są kwestie jakie wskazane zostały podczas audytu. Ich jakość, dostępność oraz konsekwencja wykonania. To zdecydowanie najbardziej polecana forma audytów dla obiektów Spa.

Po każdym audycie istnieje dodatkowa możliwość skorzystania z przygotowanych na zamówienie kompleksowych rozwiązań  dla poprawy jakości świadczonych usług i obsługi.

Po zakończonym sukcesem audycie i wdrożeniu programu naprawy wystawiamy obiektowi audytowanemu certyfikację stwierdzającą wysoką jakość oferowanych usług wraz z naszą rekomendacją!

Wszelkie certyfikaty poza oryginalną treścią są wykonane  ze szczególnym dbaniem o szczegóły oraz oprawione  w gustowne ramy dobierane indywidualnie tak, by wpasowały się doskonale w wystrój i klimat panujący w Spa.

 

whitemoon 2010