Audyty w obiektach od lat stanowiÄ
waĹźny element na drodze dojĹcia do wyjÄ
tkowej jakoĹci Ĺwiadczonych usĹug oraz jakoĹci obsĹugi klienta. DziÄki naszemu wieloletniemu doĹwiadczeniu skupiamy siÄ na czynnikach jakie sÄ
kluczowe do prawidĹowego dziaĹania obiektu i wyraĹşnego zwiÄkszenia jego zyskownoĹci. W ramach tej oferty przygotowaliĹmy dla PaĹstwa kilka propozycji:
Audyt jawny - jest rodzajem kontroli ktĂłrej termin jest wczeĹniej podany do wiadomoĹci wszystkich pracownikĂłw Spa. Sprzyja to gruntownej wspĂłĹpracy przeprowadzajÄ
cych audyt specjalistĂłw z pracownikami obiektu.
Mystery client - ta oferta skierowana jest do wĹaĹcicieli obiektĂłw i managerĂłw, ktĂłrzy w sposĂłb niejawny chcÄ
przeprowadziÄ audyt i na jego podstawie, po przedstawieniu raportu po-audytowego wprowadziÄ nowe standaryzacje. Pracownik - doradca odwiedza obiekt i wskazuje w raporcie kwestie jakie w Ĺwietle jego wiedzy i doĹwiadczenia naleĹźy poprawiÄ, zmieniÄ lub dodatkowo zaproponowaÄ klientowi Spa.
Istnieje takĹźe moĹźliwoĹÄ poĹÄ
czenia tych dwĂłch rodzajĂłw audytu. wtedy po audycie jawnym jednorazowo lub cyklicznie sprawdzane sÄ
kwestie jakie wskazane zostaĹy podczas audytu. Ich jakoĹÄ, dostÄpnoĹÄ oraz konsekwencja wykonania. To zdecydowanie najbardziej polecana forma audytĂłw dla obiektĂłw Spa.
Po kaĹźdym audycie istnieje dodatkowa moĹźliwoĹÄ skorzystania z przygotowanych na zamĂłwienie kompleksowych rozwiÄ zaĹ dla poprawy jakoĹci Ĺwiadczonych usĹug i obsĹugi.
Po zakoĹczonym sukcesem audycie i wdroĹźeniu programu naprawy wystawiamy obiektowi audytowanemu certyfikacjÄ stwierdzajÄ cÄ wysokÄ jakoĹÄ oferowanych usĹug wraz z naszÄ rekomendacjÄ !
Wszelkie certyfikaty poza oryginalnÄ treĹciÄ sÄ wykonane ze szczegĂłlnym dbaniem o szczegĂłĹy oraz oprawione w gustowne ramy dobierane indywidualnie tak, by wpasowaĹy siÄ doskonale w wystrĂłj i klimat panujÄ cy w Spa.